Helg

Hej på er. Har just kommit hem från en heldag i Örebro. Först var vi på lek & buslandet och röjde, sen åkte vi en sväng till Marieberg. Köpte lite toppar och smycken. Ska nämligen ut med jobbet ikväll och har inget att ha på mig. Får se nu om nått jag har köpt passar. Är super trött nu efter dagen, så kommer väl att somna ute eller som i vanlig ordning, tröttna på statt och gå hem tidigare som jag brukar göra. Vill helst gå ut i Örebro eller Karlstad, men det är svårt med förbindelser mellan och spec nu med tanke på vädret.

Har inte bloggat så mycket i veckan. Har jobbat två dagar sen har tiden bara runnit iväg. I Onsdags var min syster och Mamma här. Jag fixade ny frilla och färg på Mamma, vart jätte bra. Maja satte i nya extension på mig och jag färgade det mörkt igen. Vart VÄLDIGT mörkt enligt mig så det är jätte ovant, men det går nog över. Igår vart det mys hela dagen. Var ute en sväng på gården och lekte med barnen. Har varit så svårt att leka ute. Antingen har det varit storm eller så har det varit för kallt. Och eftersom Isabelle inte kan gå ute en i sina skor så sitter hon där hon sitter och blir mest arg. Men igår skrek hon ist när vi skulle gå in. Så nu får det bli mer ute dagar:) Så hoppas att det inte blir 25 minus igen. På kvällen vart det pizza och mys. Det var tänkt att vi kanske skulle se på en film, men vi vart för trötta kl tio så vi somnade ist. Det är så våra Fredagar brukar sluta. Man är så trött efter veckan att man inte orkar göra nånting på.
Nu ska jag ta och kolla lite vad jag ska ha på mig.. Lite ångest har jag allt. Har så svårt att åka ifrån William och isabelle. Vill vara med dom jämt, barnslig?!? jag vet:)

Ha en toppen kväll

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0