Måndag

Idag har vi vart på öppna hela dagen. När vi kom hem lagade jag och William den där goda fisk soppan som jag i ett tidigare inlägg la ut recept på, den vart extra god idag, William åt två portioner. Idag har vi börjat med helt mjölkfritt till lillan igen. Hennes mage har varit dålig i en vecka nu. När vi började att ge henne lite mjölk vart hennes bajs:) perfekt, men efter att vi övergick helt till mjölk har det blivit katastrof för henne. Så nu ska vi testa om det blir nån skillnad, hoppas det för hennes skull. Idag har hon dock ätit jätte bra, men skitit desto mer, så vi får se hur det går. Ska snart titta på ett av min favorit pogram som "är halv åtta hos mig", man blir ju super inspirerad:) Tränade idag när Micke kom hem. Det vart 50 min träning på min crosstrainer:) Snacka om att jag var slut efter det, men dock så skönt!!

Här kommer lte kort från kalaset!!








Skulle ha använt " ta bort röda ögon funktionen" :)



ååå nu luktar det varma mackor från köket. Bäst att gå:)

/A

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt hade de nog :) Kopierade bilderna,hoppas det var ok. Mina vart inge vidare med mobilen...

2010-02-23 @ 16:33:59
URL: http://claessons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0