Söndag

Idag har jag bara jobbat i tre timmar, väldigt skönt:) Efter jobbet åkte jag och hämtade upp restet av familjen för att sedan bege sig till familjen karlsson/fridèn. Dom har fått ett nytt tillskott till familjen, lilla söta Theo nu tre veckor:) William och Wiggo (deras andra son) lekte som bara den. Dom är nämligen bb kompisar. Både jag och cissi gick över tiden med båda barnen. När vi hade gått över lite mer en 1 vecka, så började Johan och Micke att skoja om att " ja nu ses vi på bb ikväll kl 20.00" dom sa så ca en vecka till efter det. Och mycket sant så träffades vi runt 20.00 den 1 april på bb. Vi låg rum till rum. Hörde när cissi födde ut Viggo:) Där låg jag med min se&hör tidning och epuderal och hade fasade bilder om vad som skulle komma. Vi hade det så mysigt ihop i tre dagar. Det var som om man var på en liten mini semester ihop med våra nya underverk:) Helt sjukt att det är snart fyra år sedan, tiden går för fort tycker jag...
Bilder kommer imorn från dagen!!

Nu blir den pizza och filmen precious, får se vad jag tycker om den??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0