Onsdag

Idag har vi haft besök av lilla Minelle (grannens barn). Barnen har lekt för fullt inne i Isabellés rum. Isabelle ville göra som Minelle och verkade så mycket äldre när dom satt runt bordet och lekte:) William hade det också kul med små tjejerna.. Till sommaren kommer det att bli många lekdagar här och ute.





Ibland när jag skriver här så kanske jag är lite för "öppen" om vårt liv och om vad vi gör osv. Oftast skriver jag om allt det possetiva, vilket ofta resulterar i att folk tror att man har det perfekta livet, men det har ju ingen. Alla har problem och har ibland det mer jobbigt en vanligt, men det kanske man inte kan skriva på sin blogg varje dag, trots att man ibland önskar det!! Bara en liten tanke:)

kram från mig



Kommentarer
Postat av: Sara

Tjoho!!

Vad söt Isabelle är i den randiga klänningen:) Livet är ingen dans på rosor minsann men den dagen man printer ut sin blogg på papper och kan gå tillbaka och läsa, kanske t.om ens barn läser den så kan det ju vara roligt att läsa och komma ihåg det roliga i livet. Förhoppningsvis har man lagt det tråkiga bakom sig. Både du och jag har ju det perfekta livet,haha! Åtminstonde tak över huvudet, mat på bordet, en go familj och alla är friska:)

Hoppas vi ses snart!!!

2010-02-11 @ 10:00:56
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0