Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Ingenting vart som vi hade tänkt oss:( För det första skulle vi ha åkt till Nora i torsdags morse, men eftersom det "skulle" bli storm så ställde vi in det. Ist så gick vi till öppna och shoppande lite kläder till mamman i familjen:)
Lunch vart det på Farmors jobb, så skönt att slippa laga egen mat ibland.
Eftersom vi igentligen skulle ha kunnat åkt ändå, så bestämde vi oss att Micke skulle köra oss till min syster på kvällen. Anledning att vi skulle åka dit var för att barnen skulle få sova kvar där tills på Lördag för att jag och Micke och hans syster & kille skulle ha en middags tävling. Jag och lotta hade kommit på en perfekt tre rättersmiddag som vi skulle bjuda killarna på.
Vi åkte iaf till Nora och hade det super mysigt på kvällen. På morgon började maja känna sig lite dålig och nån timme senare satt hon och kräktes på toa. Så där satt vi utan bil och kunde inte åka hem. Kände hur det osade kräksjuka i hela huset, hahahah stackars syster.. Sen var det min tur att känna mig dålig. Hade den där äckelvärke i magen som man får när man har magenfluensa, men jag kräktes aldrig. Idag har det nästan gått över. Nu väntar vi bara på om barnen får kräksjukan, men dom mår prima och leker som bara den så jag tror att dom slipper, peppar peppar.

Idag har vi haft en riktig bakdag. Jag lyckade verkligen med mina bullar också, så är det nån som vill komma på fika så är ni hjärtligt välkomna:)
Snart ska vi göra pizza och ha Lördagsmys. Barnen är nybadade och William har jag lyckats klippa håret på:)
Här kommer lite kort!!















Om ni undrar vad Isabelle har runt halsen, så är det mina trosor som hon hittade i rentvätten. Hon har haft dom på sig hela dagen och har inte velat tagit av den från halsen:) Så fort hon hade badat så gick hon och trädde den på sig igen:) hahahaah

ha en trevlig kväll!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0