Hej hej

Är så övertrött att jag svimmar snart. Har nästan inte sovit nånting alls på två dygn. Först är det ju dom där "barnen" vi har, som vägrar att sova i sina egna sängar och som gärna tycker om att ha en skrikperiod på nån timme eller två på natten. Sen var jag ute i Lördags med Sara och det hjälpte ju till ändel med sömnbristen som jag nu har fått. Ska även ta sprutan idag så jag lär nog dö tror jag:) Ska iväg och jobba sen kl fyra till tio i kväll:( Det får bli kaffe kaffe kaffe hela dan här.

Helgen var kul. Det är alltid lika kul att festa med Sara, spec när vi gör iordning oss som vanligvis tar tre till fyra timmar;) Sen drog vi till Jon och sen vidare ut. Men både jag och sara kände att NEJ vi är nog för gamla för det här, vart trött efter 50 minuter ocg gick hem ist. Sen är det fruktansvärt att gå ut i kga, det är bara småungar. Nästa gång vill jag åka till Öb eller Karlstad om vi ska ut.

Igår vart det en hel dag på öppna. Båda barnen hade det super kul. Lillan är ju så mini liten och ser så lillgammal ut när hon sitter och ritar eller leker med lego. Hon åker även rutschkana helt själv, jag behöver inte ens hålla i henne. På Söndag blir lillan 1 år:) Var tog min bebis vägen?? I skrivandes stund så mutar jag henne med havre puffar så att jag ens ska kunna sitta här och skriva:) Annars blir hon galen på mig så fort jag går iväg.


Bling Bling!!

Vet ej vad jag försökte få ut av detta kort:) hahahah




Mysig med fy så äcklig katt:)


jag som ska försöka se snygg ut igen:)

Nu ska jag ta min dotter som har fått tag på skjärtpuder som hon har börjat pudra golvet med:)

Vi hörs:) kram kram





Kommentarer
Postat av: Ewa-Marie

Jajajaja kom te Karlstad o parta vettja :)!!!

Vore väl inte helt fel...finns nu oxå en helt nyöppnad krog här...tempel heter det.

Så...

Kom kom kom!!!

2010-01-19 @ 12:38:56
URL: http://kimimsan.blogg.se/
Postat av: Malin Bergqvist

Hej gumman! Ja det är lilla Isabella på bilden:) Visst var hon liten? Man glömmer det så snabbt.. Hälsa ett STORT Grattis från oss till lilla (stora;) Isabelle i förskott! & hoppas att du får sova inatt... Pussar å kramar!

2010-01-19 @ 14:44:28
Postat av: Karin

Vilken rolig kväll ni ser ut o ha haft :) Men jag håller m dig, katten såg lite läskig ut...haha

Hoppas allt e bra m dig annars.

Kram K

2010-01-23 @ 23:51:07
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0