Hej hej

Är en aning trött idag efter att två barn har legat och sparkat på mig hela natten.. Sen blir det inte bättre av att jag känner mig sjuk. Har fruktansvärt ont i kroppen och i halsen. Det hjälper varken med alvedon eller halstabletter. Micke känner sig också dålig. Kom på igår att jag har ju inte tagit sprutan ännu. Det har varit så mycket nu med allt så jag har glömt bort att kolla om det ens finns vaccin i kga nu eller inte?? Men måste väl ändå vänta tills man känner sig helt bra igen.

Har nu läst ur dom första två böckerna ur twiligth och har redan hunnit läsa halva av den tredje. Alla har rätt, man blir verkligen beroende av dom:) Idag blir det lungt. Jag vill inte vara ute en sekund känner jag. Hatar den här kylan och framför allt halkan som försämrar mina begränsingar under min körning. Eftersom jag inte är helt van så blir det svårare för att mig att hantera vissa situtioner, fyyy vill ha sommar nu...... Nu ropas det att maten är klart, det står kycklinggryta på menyn här, mums!!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0