Helg

kl är nu 07.49 och killarna ligger skönt och sover i sina sängar. vi gör så att om Micke går upp på natten är det jag som går upp på morgonen med den barnet som vaknar först. Trots det blir man alltid lika sur:) när man man gå upp. Har i för sig sovit lite bättre dom senaste dagarna, runt 5 till 6 timmar om man slår ihop allt. Vi har faktiskt flyttat upp Williams säng, så nu sover vi alla i sovrummet. Jag orkade inte att springa ner till han varje natt och sova där i hans knappt 80 säng. Får inte jag sova så funkar inte jag som människa. Förutom William så vaknar Isabelle kanske 5 gånger och skriker, och har alltid en vakenperiod på nån timme eller två då hon står i våran säng och pratar och har sig. Sen kommer vi till vårt tredje barn "tisse" som alltid har en tendens att vara mer vaken när barnen har bestämt sig för att sova bättre. Så ist för att slänga ut han så ligger man halvvaken och hör hans bus och knorr..... Dessa ungar alltså? Vet att dom flesta har det så här, så det är bara att bita ihop, det blir bättre om några år:)

Igår var vi på badhuset med Johanna och Axel. Sara och barnen bestämde sig också för att följa med. Ungarna hade det skit kul. Vi ska göra den som en rutin, att gå gå dit varje Fredag. På kvällen vart det egna hamburgare och filmen vägen eller "the road" som den heter som orginal. Vet inte vad för filmer vi har valt på sista tiden, men dom har varit hemska och brutala och det var har varit väldigt mycket barn som har farit illa. Jag är ju den som gråter floder och tänker på om nått skulle hända mina.

Tog svinsprutan i veckan. Jag som trodde att jag skulle få feber eller kanske till och med dö:) fick bara lite värk i armen och nån slags utmattningsvärk i kroppen som höll i sig i nån dag, annars var det inget mer och jag som har dragit ut på det så:)

Snart ska jag iväg till jobbet. Kör tre timmar idag, vilket kommer att gå fort. Sen ska jag hämta upp William för att inhandla allt till Isabelles kalas imorgon. Sen är det tänkt att vi ska köra "halv åtta hos mig ikväll" hahah, ska laga tre rätters middag och sen få den betygsatt av William och Micke, det blir kul. har ej bestämt mig för vad jag ska göra en, ska spåna lite.....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0