Onsdag

Sitter som vanligt med mitt morgon kaffe och äter något sött så här tidigt på dagen. Skrev tidigare att nu ska det vara slut med allt sött på veckorna, fan brukar ha bra självdisiplin, men inte nu.... Lillan sover middag och William är på dagis, så himla skönt att det har blivit lite mildare ute, nu när jag ska lämna William på dagis. Idag ska barnen få ta den sista sprutan. Trodde först att man var tvungen att gå dit där man var inskriven, men jag kunde lika gärna gå med dom till karolina. Skönt då slipper jag gå ända upp till baggängen.

Idag börjar jag jobba kl fyra. Frågade Farmor om hon kunde ta barnen i två timmar innan Micke kommer hem från jobbet, och det var inga problem. Hoppas att sara ska samlyssna idag, då hinner vi ses en timme iaf. Föresten så har jag klippt av mig håret. Vet bara inte vad jag ska göra med färgen. Vad tycker ni? Ska jag vara mörk eller ha ljusa slingor? Det tråkiga är nu att det är jätte slitet, så dom ljusa slingorna slits av. hahah och ändå sitter jag här nu med slingmedel i håret, dock bara på utväxten, men det kommer alltid lite på längderna när man gör själv. åå jag vet inte.... Får ha mössa på mig i helgen när vi ska gå ut...

Lillan igår:)



Så söta när dom satt och fikade:)

Snygg frilla!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi hann ju att ses en liten sväng iallafall:) En skönhet klär i allt;) Du ser ju på lillfisan, sådan mor sådan dotter:)Själv har jag en julkrans runt magen som jag ska gå ut med på lördag och mitt långa hår är numera kort. Men några drinkar senare så duger vi nog,hehe!!!

Kram på dig!!

2010-01-14 @ 21:15:40
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0