Söndag

Tänkte jag skulle skriva lite medans jag väntar på att åka till sara med William. Vi har ingen varmvatten i huset så Micke är iväg för att få tag på en värme/byggfläckt. Förmodligen har ett rör frusits under huset, vilket jag inte förstår hur vi ska fixa när det är 25 minus grader. Vi behöver få hit våran elektriker, men tycker så synd om honom att vi ringer hela tiden. Igår vart det INTE en lugn dag, vilket jag redan hade aningar om. Jag och William tog en riktig mamma William dag, jätte mysigt. Först var vi på badhuset i några timmar, sen hem för lunch och vidare hem till sara och kompani. Efter det åkte vi och hyrde film och köpte mat på mc d:) Tittade på avatar med, tyckte den var helt okej, men ingen film som jag kommer att se igen. Har kanske konstig film smak jag vet inte?!?

Till veckan som kommer är det dagis som gäller igen. Ska bli skönt att komma in i dom vanliga rutinerna igen. Hoppas bara att vädret blir lite mildare, annars blir det pest o pina att gå ut varje morgon kl 8 med tvåbarn.. Sen ska det bli skärpning här hemma med vårat godis intag. Jag äter godis morgon, middag kväll:) så nu blir det skärpning!!! Ska klämma in några jobb dagar med, måste bara kolla när Johanna jobbar, mycket roliga att jobba med kompisar. sara har även börjat jobba på mitt jobb. Hon är på utbildning nu, men snart så jobbar vi tillsammans:)


/A

Kommentarer
Postat av: fjärt

Tjo!!

Avatar som var så bra!! Du är konstig Annelie,hehe!!! nej då skoja bara!! Kul att vi fick umgås med er både lördag och söndag... Gud vad kul vi ska ha det på jobbet. Nu blir ju livet en fest varje dag,haha!!!!

Sköt dig!!

Kram

2010-01-11 @ 17:53:12
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0