Unge alltså!!!

Idag hade jag tänkt att jag och William skulle få en "mamma son" dag, men icke sa nicke. Det slutade i kaos. När vi skulle in på Willys så ville han ha en leksak hur en leksaksmaskin, men eftersom han fick det igår så tyckte jag att det räckte. Han vart helt galen och skrek och slängde sig raklång på golvet och slutade inte att skrika förens vi kom hem, en timme senare. Märkte hur alla kollade, men det sket jag i. Vissa säger att man ska lämna alla varor och gå därifrån, men aldrig då skulle han få som han ville. Ska nog ALDRIG ta med han till stan mer om det ska sluta i skrik så fort han inte får som han vill. Har märkt några små tendenser till liknande beteenden, men han har aldrig blivit så här och framför allt att han skrek så länge. Tillslut började han tjata om att han ville ha godis. Aldrig ger jag han det om han beter sig så där. Så nu vet han att det blir inge godis ikväll. När jag sa det till han på affären skrek han ännu mer och vart helt galen, men jag slog dövörat till. Vet att detta är vanligt bland treåringar.. specielt bortkämda barn

Skönt nu fick jag skriva av mig lite:) Ska snart börja med min tre rätters middag som jag för nån timme sedan inte ens hade lust till att göra.

ha en mysig kväll

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0