Helgen

Lördagskvällen bestod av middag på Redbrick för att fira Robert ( Mickes bror). Som vanligt vart jag ej nöjd över maten, men vågade inte klaga över min torra kyckling. Ist sa Anna till och så tog dom bort min mat från notan:) Borde igentligen säga till mer. Sen är jag ifs väldigt kräsen när det gäller mat. Efter middagen gick vi till statt, där alla vart som svampar:) Det var drinkar överallt, men hälften tappade vi på golvet:) Eftersom vi alla börjar komma upp i åren så droppa den ena av efter den andra. När vi skulle gå ut från statt fick Micke ett knäppryck och låtsades vara en vakt. Så där alla skulle gå ut, ställde sig Micke och frågade efter legg. Hahaha, folk frågade, vadå? måste vi visa legg för att gå ut? . Jajemen sa Micke, så folk suckade och gjorde som han sa. Den riktiga vakten "tacka" snällt för hjälpen.

Igår mådde jag prima. Det vart en lugn förmiddan beståendes av bara sol. Ungarna kom hem runt tre i nya kläder så dom hade fått av Mormor, tack snälla! Vi halv fyra var det jobb dax för mig, vilket gick super bra.

Nu sitter vi som halvdöda uppe i soffan och undrar var solen håller hus. Isabelle sover middag, funderar på om man ska slummra till själv en stund. Ikväll väntas jobb igen, sen är jag ledig i två dagar.










Snyggt Fredrik:)



Ha en bra dag

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0