Söndag

Det vart aldrig Sannabadet igår. Tydligen var inte poolarna uppvärmda så ist drog vi ut till lunedet och badade där hela dagen. När vi kom hem fick Isabelle feber och kräktes igen. William vart ju dålig förra veckan och hade feber och kräktes, så det verkar gå runt nått virus. Det konstiga är att varken jag eller Micke har mått dåligt, skumt?

Idag har jag jobbat till halv fyra, det gick jätte bra idag. Trodde att det skulle bli sol idag, men icke det, vilken tur att man jobbade då:) Ikväll blir det nog ett avsnitt av True blood, snart har jag sett alla avsnitt. Till veckan blir det jobb sen på Torsdag ska jag till syster i Sthlm, ska bli super skoj. Vi ska ut och äta middag, gå på bio, sola utan barn:), kanske gå ut och festa. Vi ska ha en riktig tjej helg helt enkelt. Får se dock hur mycket ångest jag kommer att ha, har aldrig varit borta så länge från mina barn. Tänk dom som har sina barn varannan vecka, gud så fjantig jag är.














Kommentarer
Postat av: veronica

Du vänjer dig ! alltid jobbigt till en början att ha varanan vecka. men visst känns det , men man har inte så mkt annat val.. Vvisst nu har ja jämt förutom varannan helg igen, men somsagt allt går :O)

2010-07-05 @ 10:01:03
URL: http://metrobloggen.se.goldenmoment
Postat av: Anonym

Vart har du köpt hennes foppa?

Filippa har ett par och Ebba vill så gärna ha ett par hon med, men inte hittat under storlek 22.

2010-07-08 @ 19:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0