Tisdag

Igår och idag har mina barn varit helt omöjliga. Så fort det inte har gått i Williams väg har han slängt sig ner på golvet och skrikit och sparkat runt omkring sig. Tänkte igår att vi skulle göra nånting kul, så tog en cykeltur till lekparken vid sjön. Till mellis fick dom en varsin pannkaka. Då började William tjata om att han ville ha mer, sa snällt att du får vänta tills vi har ätit middag, annars orkar du inte äta. Helt knäck vart han. Sen tjata han om den där jävla pannkakan i ca två timmar, vilket resulterade i att han skrek och grät hela vägen hem på. ALDRIG att jag ger med mig och gör som han vill hela tiden. Vet att han skulle ha blivit glad igen, men vem är det som ska bestämma igentligen?? Ibland känns det som om man omedvetet är deras betjänter, man springer hit och dit och ger dom allt dom skriker efter. Sen kan jag självklart förstå att dom påverkas av värmen, det kan inte vara lätt för dom hela tiden. Medans William är helt omöjlig just nu, så gnäller Isabelle hela tiden. Så igår när jag kom till jobbet kändes det som om jag fick semester:) Tror att det kan vara behövligt att vara barnfri några dagar nu. Sen vet jag att jag kommer att sakna ihjäl mig efter dom, toffel som jag är!

För en liten stund sen var Maja här på besök innan hon skulle vidare och kolla på Jesper som kör på Gelleråsen. Börjar jobba kv fyra idag, men imorn är jag ledig! Blir det fint så lär det bli stranden HELA dagen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0