Helg

Tidigt imorse drog vi till Lindas sommarstuga som ligger mellan kga och Nora. Där badade vi och sola hela dagen, det var verkligen super mysigt! På den senaste tiden har vi fått svårt att få ihop det när vi ska ses, så vart glad att vi hann ses trots att det bara var i några timmar. Gud vad svårt det är att blogga samtidigt som jag har hand om mina två vildingar;) Micke är örebro på fest med jobbet. Sket i att grilla som säkert alla andra gör idag, drog ist till macka donkan:) Imorn ska vi nog åka till Sannabadet, aldrig att jag är hemma när det är 30 grader i skuggan, då vill jag vara nära en pool hela dagen.









Klänningen Isabelle har på sig, hade jag när jag var liten.
Hoppas bara att jag kan bevara den lika
som min Mamma har gjort;)




Världens sötaste Elliott








Vilda matar snällt Isabelle med sin glass




Nu ska vi mysa, sen ska jag se på ett avsnitt på True blood när ungarna har somnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0