Hej hej

Har inte bloggat på några dagar som ni kanske har märkt:) Anledningen till det är för att Isabelle vart sjuk i Söndags natt. Hon vaknade runt tolv och hade hög feber och kräktes som en gris. Febern har inte gett sig ännu, men hon kräktes aldrig mer efter det, så det var som tur var ingen kräksjuka utan nog av den höga febern. Nu mår hon bra till och från. På dagarna leker hon och busar, sen blir det lite sämre på kvällarna, stackars min lilla tjej. Hade jag haft 39 graders feber hade jag legat inför döden:)

Idag skulle vi egentligen ha åkt till Eskilstunas djurpark, men det vart också inställt. Hoppas bara inte att fler sjukdomar kommer att hindra oss i Sommar från att göra mer saker, och spec inte nu till Midsommar. Alla grannar har bjudit in alla sina vänner och så firar vi Midsommar tillsammans. Om alla kommer blir vi nästan 50 pers och då menar jag vuxna:)

Imorn är det Midsommar fest på dagis sen blir det solning och badning, hoppas bara att lillan mår lite bättre. På kvällen väntas jobb för min del, men det är helt okej. Det blir ganska intensivt när ett barn är sjuk och den andra vill ha lika mycket uppmärksamhet.

Nu ska jag se till att få lite egentid, det är jag värd:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0