Lördag

Imorse när jag vaknade var jag ännu sämre, Isabelle med. Inatt hade hon feber och idag har hon varit helt utslagen. Vid tre idag var vi på dop, först tänkte vi att en utav skulle stanna hemma, men lillan fick vara hos Farmor och mysa och det gick super bra, hon älskar sin Farmor lika mycket:) Ikväll blir det nog väldigt lungt här hemma. Mår lite bättre nu efter ett antal värktabletter, har ingen feber iaf.

Igår var vi på stan och shoppade. Hittade en såå fin klänning på Lindex, precis en sån jag ville ha fast i svart. Ska kolla om jag kan hitta en i vit med. Fick den för halva priset, 149 kr bara för att jag var medlem, det gillar vi!!


Var även hos optikern och kontrollerade mina ögon. Jag har tydligen fått glaskroppsavlossning (vilket jag har googlat mig till:) Jag ser flugor och svarta streck framför ögonen KONSTANT hela tiden " Floaters" kallas det. Det är tydligen döda celler som samlas i hornhinnan. Kul?? Nej det är fruktansvärt. Kul att sitta och blogga med en massa flugor och sotflagor som flyger omkring, eller när man pratar med nån och personen i fråga har en massa prickar i ansiktet. Börjar nu sakta men säkert vänja mig, men i början ville jag bara stänga in mig i ett mörkt rum då såg jag dom inte lika mycket:) Tydligen har alla människor det, men det är olika från person till person vad ens hjärna reflekterar över. Kommer ihåg när jag var liten och inte kunde sova. Då kunde jag ligga där i mörkret och koncentrera mig sen kom dessa figurer flygandes förbi. Hahahah stört, jag vet:)
Hahaha, men lillan då! Köpte en ny vagn till Isabelle idag. Det var på tiden. Ska bara
se till att sälja den gamla nu...


Nu ska jag gå upp till min lilla sjukling och kolla till henne.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0