Midsommar

Vilken toppen dag det var igår:) Här kommer en massa kort:)




Grannens Mamma är tillsammans med Leif till höger. Så vi hade toppen musik hela kvällen



Precis innan lunchen så drog sig Isabelle nedför trappan och rätt i backen.
Det var värre en det ser ut. Hon blödde från två ställen stackarn:(



Maria och Fredrik




Sötaste lilla Joy.


Sötaste lilla Pixie


Hmm man kan ju undra sig vad som hände här:) Kul var det iaf








På kvällen vart det dax för "Norsk karaoke" Det gick ut på att du hörde en låt i hörlurarna och samtidigt
skulle man sjunga med. Och alla andra hörde bara den som sjöng, ingen musik, riktigt kul:)


Snyggt Maria, moohaaaaaa


Hahaah, virre prirre fick med sjunga


Strike the pose!


På kvällen fick vi se alla kort från dagen på en filmduk.






På dan hade vi en massa roliga tävling. Allt från Irlänsk julafton till stövelkastning. Eftersom jag var
lagledare skulle jag stolt visa upp för alla hur man gjorde. Men det gick inte så bra kan jag säga, hahaha
När jag skulle försöka kasta stöveln över huvudet, ståendes neråt så tappade jag fotfästet och ramlade framåt med nacken först. Det kändes på riktigt som om min nacke bröt. Virre kunde höra tio meter ifrån hur det knäcktes, fy vart borta för ett tag:)



















Idag har Jaxon vart hela dan och lekt med William.





Ikväll blir det film och åter film:)

Hade bra / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0