Soliga dag!

Vaknade imorse av att halsen sved som attans. Var tvungen att gå upp i natt och ta två alvedon, hade värk i hela kroppen. Tror att det är Isabelle som har smittat mig med, ja vad det nu var?? Men dålig vart jag. Skulle igentligen ha tagit en promenad med Maria idag, men jag orkade verkligen inte det. Hade tänkt att bara vara hemma och kurera mig, men efter lite värktabletter och nån timme senare mådde jag bra igen. Så är det oftast för mig, mår värst på kvällen och morgonen och sen blir det bättre under dagen. Tillslut vart både jag och Isabelle rastlösa så vi åkte ut till Johanna och Axel ute i Kyrksten. Glömde tyvärr kameran;(, Det var riktigt mysigt att vara där. Dom bor helt ute på landet, några hus bort från ett hus vi hyrde där faktiskt för några år sedan innan William kom till.

Lite senare idag så gick vi ner till stranden med Rosie m familj. Maria och Elliot dök också upp lite senare. Har bränt mig idag och har även fått soleksem trots att jag smörjer mig med solkydd 20. Samtidigt som jag skriver nu ser jag att William springer runt ute i pyjamas. Han sa att han bara skulle säga godnatt till tjejerna, men nu smyger han är ute i hopp om att inte bli upptäckt:) Var precis likadan när jag var liten.

Imorn blir det nog stranden igen. Måste bara ner på stan en sväng och se om jag kan hitta lite sommarkläder, får se hur det går med två små skitungar:)

Lite kort kommer här!














Kommentarer
Postat av: Maria =)

MYS <3 Du har två helt perfekta barn ;)kram

2010-06-03 @ 23:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0