Söndag

Helgen vart helt super och vädret har varit helt underbart. Igår kväll vart vi bjudna på lite grillat och vin hos Helene och Patrik ( grannarna) Lite senare fick jag och Wirre ett sug på att gå ut och dansa. Så på med masken och upp på cykeln drog vi ner till statt och dansade hela natten lång. Mådde helt okej när jag vaknade idag, vilket var himlans tur eftersom jag började jobba kl tio. Som tur var så vart det så lungt så jag fick gå hem kl ett:) Väl hemma vart det solning och badning för alla barnen i grannens nya pool.

Hör just nu hur Isabelle hostar och skrattar i våran säng. Har försökt att natta henne i över en timme, men det gick inte så Micke fick ta över. Nu ropade han till mig att jag måste sluta hosta för hon härmar mig:) Inte så lätt med tanke på att jag har sån rethosta:(

Imorn ska vi på fyra års kontroll med William sen blir det nog en sväng till sjön innan det väntas jobb för min del. Micke jobbar i sthlm imorn så snälla rara söta Farmor tar barnen:) Nu ska jag nog krypa ner i sängen och se ett avsnitt av "true blood" på datorn. Bara Isabelle kan somna så......


Tjejerna fick ta med William och Isabelle på en promenad helt själva.
sig hade dom kameran








Isabelle piggnade till på kvällen och körde järnet till halv elva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0