Tisdag

Gud så skönt det är med sommar:) Vi bara njuter och njuter varje dag. Tycker så synd om Micke som måste sitta inne och jobba varje dag. Han går på semester vecka 29 så det är ju ett tag kvar, stackarn!
Idag har vi vart på stranden hela dan. William har sommarlov från sitt dagis, skönt att slippa åka dit varje dag och lämna en ledsen kille. Som tur är går det alltid över efter några minuter, men ändå. Både William och Isabelle vart lite brända idag trots att jag smörjde in dom ordentlig. Det är ju omöjligt att ha båda två i skuggan. William vill bara bada hela tiden och Isabelle vill göra allt utan att sitta med mig på filten. Hon springer runt till alla andra och försöker sno deras saker eller äta av deras fika. Sara och Jon kom även ner till stranden. Lunch vart det på strandkanten och middag vart det hos grannen:) Där badade barnen vidare i deras pol. Nu ska jag se på "True blood" tycker om att ha en serie att följa och framför allt kunna se den när jag har tid och vill. Imorn ska det bli lite regnskurar, men det gör verkligen ingenting, lite omväxkling förnöjer:)

Nu kommer lite kort, tyvärr vart dom lite dimmiga, lite smuts på linsen kanske?:)







Johanna:) Tog lite kort från vår trevliga arbetsplats


Sara:)




Gick inte att få dom att titta in i kameran


Här gick Isabelle till nån annan och satte sig, som sagt mer vild en tam!




ha en trevlig kväll

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Jon

Spö fick william! :D 3-2 Jon

2010-07-01 @ 02:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0