Vi blir hemma!

Tyvärr så vart det ingen sthlm resa i helgen. Vi skulle igentligen ha åkt till en liten ö utanför sthlm med Linda, Matte och barnen. Eftersom dom vart sjuka i veckan så ställde vi in oss på att stanna hemma. Och sen har Micke jobbat alldelles för hårt, så han behöver nu vila upp sig lite. Eftersom vi vart hemma så är Micke ledig idag.

Hade tid hos doktorn kl åtta imorse. Hade ställt väckarklockan, men av nån skum:) anledning så försov jag mig ändå:) Jag vaknade tio i, men jag hann som tur var:) Hade tid hos ögondoktorn pga att jag troligtvis hade fått glaskroppsavlossning. Hon hade svårt att se exakt om det vart det, men allt såg som VANLIGT bra ut, skräll!

Innan hon undersökte mig så fick jag några droppar som skulle vidga mina pupiller. Först så märkte jag ingenting, men sen helt plöstligt fick jag en syn som en 90 åring, skit äckligt! Om polisen hade stoppat mig på väg hem, hade dom LÄTT tagit in mig i tron om att jag skulle ha vart drogpåverkad:)



Igår kom Emma från Norge och hälsade på. Jag har saknat hennes så mycket.
Det är så synd att man inte kan träffa sina bästa kompisar oftare en vad skulle vilja





På eftermiddan var alla grannabarnen här och lekte för fullt, medans vi vuxna satt
och småpratade på våran tomt.



Kärlek!


Sötaste Minelle


Nu ska vi ser till strandkanten och äta lunch hela familjen.

Ha en trevlig dag i solen/regnet/ blåsvädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0