Full rulle

Idag när jag kom till dagis med William så sa maria att det fortfarande fanns magsjuka på dagis. Helst ville jag bara ta hem William, men inte så lätt när dom skulle på utflykt och när dom började leka på en gång. Eftersom vi ska ha kalas på Söndags så får han inte bli sjuk,peppar peppar. Det blir sammanlagt 14 barn med småsyskon och säkert 20 föräldrar, kommer nog att bli super kul. Och som tur är har våran favorit Farmor bakat det mesta, så jag behöver bara fixa tårtan. Köpte alla kalasgrejer som behövs idag. Men gud så dyrt det är för lite ballonger och tallrikar och sånt, det gick nästan på 400 kr.

Resten av veckan blir intensiv.

Torsdag: William är ledig och ska få hit hans dagiskompis Jaxon så det lär bli full rulle:) sen väntas jobb fyra till tio.
Fredag: Träna, storstäda, möta upp Jessica som kommer från norge. Pratade med henne tidigare idag och vi bestämde bara så där att hon ska komma till helgen, så kul:)  Sen ska vi handla det sista till kalaset.
Lördag: Barnmässan i Karlstad, träning med syster och sen en lugn utgång i Örebro. Tydligen ska Jessicas kompis vara dj på nått uteställe, så det blir nog kul. Men ska ta det lugnt med tanke på kalaset på Söndag.
Söndag: Baka en mjölkfri och vanlig tårta och sen kalas..

Ja det lär gå i ett. Ibland kan jag bli stressad över sånt här, men ska försöka ta det lugnt. Nu ska jag boka biljetter till syster och sen kolla på Greys!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0