Måndag

Idag har vi varit på öppna hela dagen. Vissa dagar går det jätte bra, men andra kan det bli kaos. Idag var William ledsen så fort det inte gick i hans väg. Han grät om glaset stog fel, om maten luktade konstigt, om han fick fel gaffel osv.. helt otroligt. Jag undrar om han kanske kommer att bli sjuk eller nått för idag var det extremt. Han äter också jätte dåligt på dagarna, Isabelle med. Hon har inte heller blivit bättre i magen. Nu är vi inne på tredje veckan med diarre, hon blir inte bättre med mjölkfritt. Får nog bli ett besök till barnläkaren med båda tror jag!!

I Lördags var jag ute med jobbet. Som vanligt är förfesten roligare en själva krogen. Den första timmen var helt okej, men sen vart jag så trött. Så runt ett drog jag hem... Men jag gick inte och la mig:) Satt till kl fyra och lyssnade/tittade på melodifestivals låtarna som jag missade. hahah, efter att ha lyssnat på Peter Jöbacks låt ca 15 gånger så vart den riktigt bra. Tror att det står mellan han, Darin och Anna...


Party tjejerna:) Själv så fastnade jag inte på bild:)

I Söndags var vi ute och lekte lite och sen vart det gympa för Williams del. På kvällen tittade vi på Bröllopsfotografen, men den var INTE så bra som alla har sagt.




William ville vara med på kort, skräll:)





Snart blir det "halva åtta hos mig" Sen Medium om jag orkar hålla ögonen öppna:)

/A

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad mysigt att ligga i snön. kram

2010-03-01 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0