Måste bara berätta

Öppnade precis ett paket räkor som jag tänkte äta:) Lite Söndagsmys sådär:) Men när jag skulle tina dom tyckte jag att det var nått som stack ut i mängden. Mitt på räckorna ligger ett fiskhuvud med ögon och allt. gaaaaaaa, fick panik och höll nästan på att kräkas.. Fy fan vad äckligt. Tänk vad vidrigt igentligen, man vet ju fan inte var dom där räkorna är packade någonstans. Ska ALDRIG mer köpa frysta räckor utan det får bli färska nästa gång..
Micke är iväg och hämtar sin pizza som han har beställt, jag får väl äta en torr macka eller nått:( Mår illa!!!
Sen ska vi se på brother, får se om det är nått att ha.



Vi hörs imorn /A

Kommentarer
Postat av: bajskorv

hahahaha ja döööör va kul syrran =) =) =)

ät ät ät fisk-huve ;)



löööv ya

2010-03-12 @ 00:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0