Nu är det äntligen över:)

Det gick bra idag, trots att min hypokondri nästan tog över för ett litet tag. När jag skulle bli sövd så sprutande dom in nånting lugnande i kanylen på mig. Jag trodde att det var sömnmedlet så jag började rabla att " jag somnar inte" om och om igen. Dom vart nog ganska glada över att jag vart tyst några sekunder senare:) Efter op mådde jag piss. Och jag som skrev att jag hade mått så bra under tidigare op, där fick jag! Fick till och med tjata till mig frukost, det ville dom knappt ge mig, snåla jävlar:) När jag gjorde aborten fick jag ligga på bb i sex timmar och sen fick jag hem en faktura för att jag var där. Men lunch det fick jag inte. Kunde känna doften av mat, hahaha inte för att sjukhus mat är så god men för att jag precis då vart jätte hungrig. Alla andra på avdelningen fick mat, men icke jag trots att jag var tvungen att vara kvar till två. Man kan ju börja undra hur dom tänker?!?

Just nu sitter jag och kollar runt lite på nätet. Har lite små ideèr om vad jag ska köpa till William, vill inte köpa en massa små saker bara utan vill att det ska hålla och vara till nytta. Sen har jag fastnat lite på alla dessa lantliga online sidor, det finns nästan för mycket saker så man blir bara förvirrad. Ska ta mig en loppis runda här snart när vi har en oplanerad helg framför oss och även åka runt till alla gårdsbutiker som finns här runt omkring. Imorn ska jag jobba till tre sen bär det av till Nora igen. Mamma fyller år så vi ska fira henne och sova över. Till veckan blir det jobb och på Tisdag ska jag ner till Linköping och prata om min tidigare op, får se hur det går.



Kortet är från mobilen, vart därför lite dålig kvalite..
Isabelle tycker att det är super kul att sätta på sig mina kläder.


Hittade ett gammalt kort på William när han klädde ut sig, eller det var väl jag som ville:)


Min söta lilla "tjej"
Kommer ihåg att jag fick muta William här för att han skulle klä ut sig, visst ser han glad ut?:)
Grannen trodde att Williams framtid inte såg såg ljus ut:)


Sen vart han super glad och då också toffsarna ur och godiset in:)

Nu blir det sängen, Micke är iväg med några kompisar så han lär väl komma in rultandes kl tre inatt!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hej du!



Det var LÄNGE sen! Hoppas du mår bra nu! Här är det huvet upp och fötterna ner. Bor igen i Hällnäs och är särbo tills i sommar!

Sköt om dig!



Hälsn. Lucas

2010-03-23 @ 17:58:49
URL: http://lucas1962.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0