Tisdag

Idag är en sån där bra dag:) Vaknade helt utvilad kl halv sju av två små tvitter. Den ena sjöng da da da da, den andra sa att han var bajsnödig ca 10 gånger i följd:) Micke åkte tidigt igår till sthlm och kommer inte hem förens ikväll. Det var super skönt att få vara själv med barnen. På dagen var vi på öppna, sen tog vi en regäl shopping runda ( Berätta inte för Micke;) Köpte en massa kläder till Isabelle och ett par skit snygga jeans till William. Till mig vart det en oversize kofta, jätte fin! Sen köpte jag en vit och bå randig tröja, också super fin. Det vart lite annat med, men det ska jag lämna tillbaka. Jag hade varken tid eller lust att stå i provhytter.. Nu när våren börjar komma krypandes så vill jag förnya min garderob. Vill också köpa en massa vårjackor och skor. Man har varit alldeles för länge inomhus under vinter känner jag. Nu vill jag bara vara UTE och vad passar inte bättre då med en snygg outfit:)

Idag ska jag fixa Lotta i håret sen väntas det jobb i fyra timmar. William är på dagis och leker och lillan springer runt är som en vilding och leker. Hon har blivit så mycket bättre på att leka själv nu.




Min prinsessa


Min prins




William och Elliot hade det super kul under bordet. Sist dom lekte där
låtsades dom att dom var i Thailand





Bad William att måla av mig och Pappa:) Frågade han, jaha ritar du lugg på Mamma?
Nej Mamma det är ju dina rynkor i pannan, okej mer åldersnojja;) hahahahahah



Lite fika paus var väldigt uppskattat under shoppingen:)




Ena tröjan jag köpte

Nu vill Isabelle ha min uppmärksamhet, måste gå:)


Kommentarer
Postat av: Marika

Vad duktig du är på att rita William.

Vad goa ni är mina små älsklingar.

Kram Mormor

2010-03-10 @ 08:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0