Tisdag

Borde igentligen sova nu, men är nog övertrött efter dagen. Jag och min syster åkte ner till Linköping idag för ett återbesök efter min op som jag gjorde i okt förra året. efter mycket prat hit och dit bestämde vi oss för att göra en om op i slutet av Maj. Behöver heller inte betala för det, vilket känns jätte skönt. När vi skulle åka ner idag så pratade vi så mycket om allt så vi åkte ca 5 mil åt fel håll:) Vi glömde avfarten mot Askersund, så vi hamna nästan i Fjugesta. Min syster fick köra som en galning ner, jag lovar det gick fööör fort:). Men som vanligt så kom jag prick halv fyra:) haha lyckas alltid komma rätt i tid, förutom till jobbet av nån konstig anledning;) När vi skulle åka hem så passade vi på att strosa runt i en massa inredningsbutiker, hittade en massa smått och gott. Är inne i en inredningperiod nu igen. Mitt nästa projekt är att göra om hela sovrummet, kommer att bli så fint!


Har inte riktigt bestämt mig var denna ska sitta










Lillan ville ha Williams kläder och tvärtom:)




William har fått en favorit syssla!


I Lördags åkte vi till Nora för att gratta min Mamma som vart 47 år. Kom på en sak när min tankar som vanligt vandrade iväg att när Mamma är 49 år är jag 30, men ni hör ju hur det låter??, hjälp!!!! Mamma tyckte dock att det var jätte roligt, så det lär hon ju skryta om:)

Hmm vad gjorde vi i Söndags? När jag inte uppdaterar på några dar glömmer jag lätt bort, måste bli bättre. Det är bara så mycket som ska göras hela tiden. Man vill ju samtidigt vara alla till lags och sen är det ju som vanligt mitt dåliga samvete som gnager, måste bli bättre på det.
Stackars Micke, kan höra hur han går där uppe, antar att det är Isabelle som har vaknat igen. Hon har sovit dåligt nu i tre dagar och magen är också kass på henne, stackars..

Tro det eller ej, men jag har också tappat bort min plånbok . Där i har jag allt, blir såååå trött på mig själv.. Imorn ska jag vända upp och ner på varenda rum.

Nu MÅSTE jag sova, ser dubbelt nu

kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Min mamma kommer också vara 49 när jag blir 30, fick höras det för någon vecka sedan. Hon tyckte det var roligt, själv fick jag ångest över att vara så gammal snart!!!

2010-03-24 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0