Helgen

Nu sitter jag uppe i soffan med Jessicas lilla laptop, vill så gärna ha en egen som man bara kan plocka med sig. Vore ju toppen att blogga samtidigt som William ser på bompa i två timmar:)

Är helt slut efter flera intensiva dagar. I Torsdags när jag jobbade så vart jag jätte dålig. Fick ett tryck över ansiktet, det var hemsk. I Fredags gick jag till läkaren och jag hade bihållsinflammation, slipper gå på pensilin som tur är.  Fick ha bilen i Fredags, så innan jag hämtade Jessica vid bussen passade jag och Sara på att shoppa lite nya blommor och äta kinabuffé. I lördags åkte jag, William, syrran, Rosie och Jaxon till barnmässan i Karlstad eller " barnmästan" som William kallade det:) Det fanns jätte mycket kul att göra för barnen och framför allt för¨oss. Vi vart helt köpgalna:) Köpte en såå fin skaljacka och byxor till Isabelle från Ditriksson. Nypris var 899, men jag fick det för halva priset. Köpte även en jätte söt klänning och byxor. Till William vart det mest godis och ballonger, det fanns mest småkläder. När vi kom hem var det bara att svira om till partykläder för att senare åka buss in till Örebro. Var först på en förfest sen drog vi vidare till Frímis.. Var VÄLDIGT trött imorse, men det gick. Runt tolv idag åkte vi ner till öppna för att duka och fixa det sista till kalaset som vart super lyckat. Jag behöver väl inte säga så mycket, korten talar för sig själv:)






















































Nu ska vi se "shutter island" få se om den är nått att ha.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0