Helgen

Nu ska jag passa på att uppdatera lite. Dagarna går i ett här så det finns inte så mycket tid till bloggen då. I fredags skulle altanen ha varit klar, men det har tagit längre tid en beräknat, vilket jag visste eftersom staketet tar sån lång tid. Vi dissade även majbrasan och stannade hemma och myste ist. I Lördags så var vi i Lunedet på loppis, men vi kom och vi gick, det var ju sååå kallt. Somnade sen runt tio på kvällen, vart jätte frusen och dålig i hela kroppen, mådde piss. Micke och Daniel gick till Redbrick för att titta när Mickes kompis skulle spela nått "punk" skit:) Idag har vi varit ute hela dagen och lekt medans altanen sakta men säkert börjat bli klar. Har lite ångest nu över att jag ska måla hela staketet, kommer att ta tid!

När det blir så här fint väder som det var idag vill ingen utav oss vara inne. Det tråkiga är bara att ungarna drar på en gång. William drar oftast ner till dalen med tjejerna och bygger koja och leker. Medans Isabelle går till Wirre och Daniel för att leka i deras sandlåda eller hoppa på deras studtsmatta. INGEN vill vara på vår tomt. Ska bygga en sandlåda av lite spill som blir över från altanen, så hoppas att ungarna vill vara lite här med:) Får inte ens pussa och krama på William då han bara kommer hem när han är hungrig eller vill gå på toa. Jag måste ju vara där Isabelle är hela tiden, för hon drar som en galning nu så fort man släpper blicker. Låter henne dock att springa fritt över till alla grannar, men vägen här utanför är inte rolig.






















Vart små kryss ändå, vart övertalad:)


Nu ska jag se på Hollywood fruar och Medium och sen sova. Imorn blir det jobb för min del

/A




Kommentarer
Postat av: Mikaela och morbror Jimmy

Hej!



Åh, vad fint ni får ute!! :) Vi får snart komma och hälsa på er.



Kramar

2010-05-04 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0