Söndag= bakisdag

fyyyy vad bakis jag har vart idag. Velade fram och tillbaka hela dagen igår om jag skulle gå ut med jobbet eller om jag skulle åka in till örebro. Det vart tillslut att jag stannade i kga. Först så var jag och William på Fannys 6 års kalas ( ja jag vet kalas igen:) Sen gjorde jag och Sara i ordning oss tillsammans. Som vanligt så drickar jag för mycket. Eftersom man inte går ut så ofta så har man svårt att veta när man ska sluta dricka, har inte lärt mig ännu:) Sen är man ingen tonåring längre som kan festa ena dan och må toppen dan efter. Jag har vart ett kolli hela dagen, som tur är har vi haft besök av Sara, Micke och barnen hela dagen. Det vart ju toppen väder så vi satte på grillen och åt en massa gotts så att vi höll på att spricka:) Nu ska jag mysa med min syster. Isabelle vaknade här precis, hon har fått ögonfluss stackarn:(




Min vanliga sidpose:)




Hmm?? snygga?


Jon gick runt med Isabelles napp som jag tydligen hade fått med mig i väskan:)













Det vart ju toppen väder idag och då behövs det även lite avsvalkning:)






Mästerkocken nr 1


Mästerkocken nr 2



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0