Onsdag

Igår efter dagis så cyklade vi ner till lekparken vid sjön och lekte och hade lite picknik. Det är så skönt att skippa vagnen och ta cykeln ist. William cyklar väldigt bra, men man får ha extra koll på han när vi cyklar där det kommer bilar. Runt fyra kom Farmor och det var dax för mig att åka till jobbet. Det gick helt okej igår. Sen var det väldigt lugnt, vilket kan vara väldigt skönt ibland:)

Trodde imorse när jag lämnade William på dagis att det skulle bli toppen väder. Så när jag kom hem började jag fixa min frukost som jag hade tänkt äta ute, men sen vart det ju jätte dåligt väder, det regnade ju ifs inte, men vill ha soool nu. Sen måste vi börja måla snart. Det hade ju vart perfekt nu när Micke är långledig, men det ska bli skit väder hela helgen.
Micke kom hem lite tidigare idag så vi körde en riktigt storstädning på övervåningen. Är nästan aldrig uppe så då tänker man inte varje dag på att vad som behövs göras, men nu känns det super rent och fint!
Imorn ska jag jobba hela dagen. Micke är ledig så vet ej vad familjen ska hitta på.













Nu ska jag göra iordning nånting gott till tv:)

kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0