Helgen

Igår hade vi en toppen dag. William var vaken så sent som till elva på kvällen. Tidigare igår drog jag och Rosie iväg på barnloppis. Fyndade så mycket fint till lillan, ska lägga upp kort på det så ska ni får se. Jaxon och William var kvar här hemma med Micke och lekte och busade för fullt. Sen kom även Elliot och Maria, killarna hade en toppen dag tillsammans! Dom grillade, fikade och busa hela dagen. Sen vart det en oplanerad grillkväll med grannarna som vanligt:) Vi åt så mycket godis så att jag höll på att kräkas. Drömde sen att jag höll på att försova mig hela natten vilket jag gjorde också:) Jag vaknade 09.40 och skulle börja 10, det gick fort att fixa till sig kan jag lova. Nu är jag hemma själv medans Micke och William är iväg till Jysk. Isabelle är hos Farmor och ska sova där tills imorn. Hade glömt bort det så jag var tvungen att åka dit efter jobbet och pussa lite på henne, imorse hann jag ju knappt säga hejdå. Ikväll blir det nog film och mys med bara ett barn. Micke vill helst hämta hem isabelle redan:)


Tisse kom hem stolt med en lite mus i munnen. Sen hade han släppt ner katten och så satt
dom bara och tittade på varandra, så jävla coolt kort!






Isabelle verkligen älskar småbebisar:)




Micke smygtog ett kort när vi har ute;)




I väntan på maten.

Nu har grabbarna hunnit komma hem medans jag har suttit här, datorn var väldig seg idag. Nu ska jag gå upp och kolla när dom spelar " Guitar heroes" eller vad det heter:)

by by




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0