Torsdag

Kom hem strax innan halv elva igår så därför han jag ej blogga. Jobbade från fyra till tio, vilket var helt okej. Hade lite svårt med barnvakt igår så Micke fick sluta halv fyra och grannen tog barnen tills Micke kom hem. Det var ju sjukt varm igår, höll på att smälta bort i mina mysbrallor:) måset inskaffa lite mer passande kläder och skor. Eftersom vi försov oss igår (som vanligt) så sket vi i att stressa iväg till dagis. Gjorde ist ordning egen matsäck och cyklade ner till lekparken vid sjön. När vi satt där och åt kom dessa äckliga kråkor och snuskade sig runt omkring oss, fy dom är vidriga! William har nu lärt sig att cykla på den stora cykeln:) Isabelle hon sitter glatt bak på min cykel och tittar omkring när vi cyklar runt.

Nu har vi föresten hittat en bil:) Om allt går som vi vill så hämtar Micke den imorn. Ska bli sååå skönt med två bilar. Då slipper jag tjata på Micke om allt som ska fixar hit och dit, då kan jag bara ta bilen och fixa det själv på en gång, och då menar jag på en gång:) Jag är en sån som vill att allt ska ske NU, vilket som kan vara väldigt tröttsamt för vissa andra:)

Imorse kom Sara hit med tårta från Fannys kalas, winebröd och tre ägg, hahahaha. Vi åt äggsmörgåsar och fikade till det. Min syster är här med. Har satt i extensions, slingat och färgat hennes hår. Hon ska med mig till Linköping imorn. Ska göra om min op. Så jag lär väl bli handikappad igen:(

Just nu är vi proppmätta här, vi har precis ätit tacos, nu väntas lite kvällmys med syster.

Lite kort från veckan!


I lekparken i Måndags med öppna förskolan


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0