måndag

Igår körde vi en stor rensning i källaren. Fick ihop två sopsäckar med kläder till Linda som jag har lånat till Isabelle. Sen fick jag ihop fem kartonger med kläder och skor som jag ska sälja på bytadagarna i Nora. Det är som en storloppis fast mer strukturerat. Sen kom Maja och Jesper hit och hälsade på. Vi grillade gott och drack lite vin! Maja tog även med min crosstrainer. Hon vill köra stenhårt med konditionen och jag har tappat suget så då kan jag lika gärna låna ut den. Ist ska jag försöka ta tag i lite mer kvällspromenader.

Imorse vaknade William runt sex trots att han inte somnade förens halv tio. Själv somnade jag runt två, eftersom jag har jätte svårt att somna. Jag och Isabelle sov till och från till nio, men nu ska det bli ändring på det. Barnen ska sova när kl är åtta och jag ska gå och lägga på tio ovsett om jag är trött eller inte.
Runt lunch tog vi med lite matsäck och gick till lekparken där öppna förskolan hade lite ute lek. Isabelle somnade inte sen förens vi var på väg hem. Em har bestått av storstädning av hela nerevåningen och lite matlagning bestående av chili con carne. Nu sitter barnen nybadade och ska snart sova. Jag och Micke ska se på film och äta lite gott!!

Ha en trevlig kväll!






Innan jag satte i extension på Maja hade hon kort hår.
Nu har hon långt, med nya ljusa slingor:)


Tog upp bilen som har stått i källaren i över ett år.
Den har barnen slagit om ett antal gånger:)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0