Fredag

Nu har tjejerna( min syster och hennes kompis Elin)dragit in till Örebro för lite party. Själv sitter jag med ett glas rött och äter lite choklad.
Idag har vi vart på stan och kikat lite. Var även nere vid sjön vid lekparken. Elin tog med sig sin kamera och tog en massa fina kort:)



















Vart inte så förvånad över att Anna inte gick vidare igår, men tyckte ifs inte att den var så jätte bra. Tyckte dock att bidraget från Azerbaijan var bra, tror att hon vinner! Får se om jag ska vara hemma imorn eller om jag ska med min syster in till Örebro, dom ska ut på Strömpis imorn. Får se hur pigga dom kommer att vara efter i kväll:)

Micke har sin kompis på besök så ska gå upp så att dom får vara i fred..........

Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0