Fredag

Idag har det varit ett riktigt blåsväder, men det har inte hindrat mina barn att gå ut. Dom är ute nästan hela dagarna nu, trots vädret. Imorse kom Farmor hit och passade barnen medans jag var iväg en sväng. Är så glad att hon finns och ställer upp, skulle aldrig klara mig utan henne:) I em åkte Micke och William till Storå för att hämta utemöblerna jag visade er. Nu är dom på plats och är sååå snygga:O) Så nu är det bara 75 kvm till att fylla ut:) Tydligen är altanen ca 85 kvm, trodde den var 70.  Just nu sitter Micke och skruvar ihop en grill han har köpt, har aldrig sett så mycket skruvar i hela mitt liv, han lär få sitta hela natten om han ska få ihop det.

Igår tog jag mig lite egentid innan det var dax för Micke att dra och tatuera sig. Åkte ner till stan shopppade lite själv. Det är sån stor skillnad att gå runt själv, än att ha barn med sig. Var även inne på Vita rummet, gud så mycket fint det var där, så mycket att titta på!










Medans grabbarna var borta passade vi på att ha lite Mamma dotter tid. Vi badade, lekte med dockor, myste framför tv med popcorn, busa och hade oss. Hon somnade sen helt slut efter dagen:)




Nu blir det rätt i säng. Imorn väntas jobb för min del och trädgårdsarbete för resten utav familjen. På em kommer Micke bror m familj igen. Dom ska titta på lite mer hus.

hahah, Micke sa just att han var klar med sida 2 av 98 i instruktionsboken till grillen, hahahahahah

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0