Hej på er

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag. Kommer nog att bli lite glesare med inläggen nu när jag har fått min lgh, kommer att vara där så mycket jag kan nu för att renovera. Tänker inte flytta in förens barnens rum är helt klara. Var där en sväng förut och slet bort tapeterna i Williams rum. Sen ska jag sätta upp en reperations duk innan jag målar och tapetserar. Hämtade Isabelles tapet idag och beställde även till mig och William:)

Helgen var super kul. I Lördags drog vi till Karlstad och gick ut på Blue moon bar och bodde på hotel, det var mycket roligare att gå ut i en annan stad en i karlskoga, så det var inte sista gången kan jag lova:) Imorn är det jobb som alla andra dar, då är jag inne på 9 dagen i rad. Till helgen är det tänkt att det ska läggas golv i lgh sen ska jag hinna med en loppis runda... ÅÅ blir lite stressad över allt som ska göras, men ska verkligen försöka ta en sak i taget. Nu ska jag krypa ner till mina underbara älsklingar.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0