Trötter

Har inte haft nån bra start på veckan alls känner jag:/ Har varit super trött och seg. Mitt humör det ska vi inte prata om. Dom på jobbet är så vana at jag alltid är på topp, så när jag är tyst och inte säger så mycket så ser dom på en gång att det är nått som är fel:) Ja ja det är väl en blandning mellan för lite sömn och för dåliga matvanor....
Imorn är man ju ledig så jag ska ta med William till badhuset:) mysigt att få lite egentid med han. Pussade på dom tidigare idag på fotbollen med.. Kommer nog aldrig att klara mig sju dar utan att få se dom.
Ska snart kila över till Sara för lite mys, måste bara vänta på att min tvättmaskin har hoppat klart i badrummet:) Den är helt galen.. Den åker och har sig och läcker vatten med. Det blir ju lite annorlunda när man inte har en karl längre som fixar sånt där som bara dom kan.. Får se till att lära mig jag med, eller jag måste var väl det rätta ordet!!!!
Till helgen är jag barnledig och har verkligen ingenting planerat.. Vanligtvis så borde jag tycka att det är skönt att bara ta det lugnt, men har redan lite smått panik över vad jag ska hitta på (trots att kroppen säger ifrån)... Igentligen skulle man ju åka och hälsa på Emma i Norge eller Linda o Maria i sthm eller till och med fina Malin b i gb, men hela min kropp säger bara att den vill sovaaaaaa:) tror iaf att jag ska träffa Malin som ska vara hemma i helgen:)
Så nu har maskinen hoppat klart, dax att vika tvätt!!

Kommentarer
Postat av: Maria P

Jag är ju också hemma i Nora i helgen och stannar ända tills den 12e Träffas jättegärna!!! Puss på dig!!

2011-06-01 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0