Tisdag= Ledig:)

Igår ville en kollega byta helg med mig, så därför vart jag ledig idag. Tog med mig barnen och åkte till Lek & buslandet. Vanligtvis brukar man kanske åka in med bil till Örebro, men eftersom jag ej har bil ännu så tog vi bussen med ett byte och lång väntan. Inge gnäll alls vart det. Båda barnen tyckte nog att det vart ett litet mini äventyr:) Väl där inne vart dom riktigt vilda och gissa om dom somnade på vägen hem? :) Detta resulterade såklart i att dom ej kunde somna, så det var inte länge sedan lillan somnade.

Nu har jag precis pratat med Sara och fixat med en massa viktiga papper och målat vardagsrummet. Snart är det big Brother och sen rätt i säng. Vet inte vad som har hänt med mig på sista tiden, men jag vill aldrig gå och lägga mig. Tycker just nu att det är tråkigt att sova, vill hellre vara vaken och fixa och greja, dock säger kroppen ifrån:)

Imorn är det jobb hela dagen igen och sen hela helgen....

Lite kort från dagen












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0