Weekend

Har haft en toppen helg. I Lördags vart det shopping i Marieberg sen på kvällen gick vi ut och det var riktigt kul faktiskt. Och mådde faktiskt bra dagen efter:) Jag och Sara såg på film och svullade precis hela dagen. Idag har jag jobbat, vilket gick jätte bra sen hämtade jag upp mina kids på dagis. Min son har verkligen kommit tillbaka. Han är mycket gladare och lugnare än vad han var förra veckan så det känns jätte bra:) Det är så roliga saker som kommer ur hans mun nu förtiden, hahahah ni ska bara höra:) Sen har han lagt till " oh my good"  i varannan mening, hahaha




Lillans nya jacka




Vi hade trevligt besök av Tina och hennes barn i veckan







Stylad för partyt i Lördags:) Vad är det med oss tjejer som alltid ska ta kort så fort man ska fixa sig och jag vet att jag inte är ensam om det;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0