Lördag

Känns som om det är Söndag idag. Allt är stängt och dagen är så seg. Sov middag med Isabelle idag. Känner att jag har nått i kroppen som inte bryter ut helt, så istället går jag och mår små dåligt hela tiden.
Har precis tvättat lusthuset med Isabelle i bärselet, men hon vart så utråkad så vi fick gå in. På ett sätt ska det bli skönt när hon kan gå, så slipper jag gå bära på henne hela tiden.
William är hos grannen och jobbar:) Satte på sig sina jobar byxor och gick.

Idag när vi satt och åt frukost sa jag till William att det är lördag idag då ska vi köpa Lördagsgodis. Då svara han mig
- Men FAN Mamma jag har ju inga pengar.
Men hallå?? vem har lärt han att säga så? Dom tar verkligen efter allt:)

Ikväll blir det ost, kex och lite vin. Sen slår vi nog på en film och somnar till, som vi alltid gör.

Ha en trevlig kväll

/ Annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0