Örebro+ Min födelsedag

Hej,

Nu är jag sååå trött efter en fullspäckad dag. Först gick vi på en promenad till komvux. Skulle gå igenom om vad jag ska läsa för kurser till hösten. Men det jag inte visste var att jag inte får läsa kurser jag redan har och då höja upp betyget i dom. Trodde att om betalar 500 kr så fick man göra det. Nej nu får man INTE läsa kurser man redan har. Utan läsa helt nya. Men vad händer då när man har läst alla kurser man kan läsa och ändå inte kommer in på universitetet. Vad gör man då? helt sjukt tycker jag.
Får se hur jag ska göra. Det krävdes att jag skulle komma dit ca en gång i veckan, vilket kan bli ganska svårt när man har två små hemma. Ska ta en riktigt funderare....

Sen hände det en helt sjuk grej idag. När vi hade varit på komvux så skulle jag hämta William på dagis. När jag kom till dagiset började det regna, satte då på regnskyddet och pratade samtidigt med Sara. Helt plötsligt vänder jag och går hem igen. Men hallå?? jag skulle ju hämta William. Glömmer min egen unge? Vad blir re? Hur kan man vara så glömsk. Som tur var så såg inte William mig eller dagis personalen, när jag gick eller kom gåendes tillbaka igen:) Virrig Mamma.

Åkte sen till Örebro med syrran och barnen. huhu vilket projekt. Det är vid sånna här tillfällen man skulle ha haft ett körkort. Det tog 1,36 h att komma dit. Väl där så vart William helt vild. Sprang runt i alla butiker och slängde sig på golvet och skrek. På ett sätt förstår jag han. Hur kul är det att gå runt och kolla kläder med Mamma. Det vart lite bättre sen som tur var. Hittade inte det jag letade efter, kunde inte riktigt slappna av. Får ta det en annan helg. ( Utan barn) Isabelle Hängde skönt i bärselet, så hon var ganska nöjd.

Nu är vi hemma igen. Ska gå till Willys och handla lite mys. Det är ju trots allt min födelsedag idag:) Som jag till och med hade glömt imorse.

Lite kort från dagen
   



   

Imorn kommer det lite kort på hur det ser ut hemma hos oss.

Kram Annelie

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Läs mitt nya inlägg....hjälp önskas :) med vänligaste bedjan....

2009-06-16 @ 13:21:39
URL: http://kimimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0