Trött

Fy vad trött jag är nu. Har tagit mig ett glas rött. Kände att jag var värd det
Idag fick vi lägga alla planer åt sidan för att bara försöka få lillan frisk. Framåt lunch började hon må bättre, men nu hostar hon igen och har precis fått alvedon. Stackars!! Hoppas att inte William blir smittad. Ska till Nora i helgen och träffa mina tjejer och sen ska vi till Mamma, så hoppas verkligen att William håller sig frisk.

Vi har föresten bytt bank till handelsbanken. My fy fan vad krånglig deras internet bank är. Vart utloggad flera gånger. åååå vart så arg:( Kan bero på att jag är så trött så att jag ser dubbelt snart. Sov nästan ingenting inatt. Borde gå lägga mig men har alltid svårt med det på kvällen.

Idag lagade vi kyckling med pesto och cous cous. Mums!! Har annars nu för tiden ingen större ork att laga både lunch och middag. Om vi äter vid 12 så ska jag laga mat igen sen vid fem, och jämt nu för tiden vill inte Micke ha och WIlliam bara petar i maten, kul!! Det känns som om man står i köket hela tiden.

Tänkte lägga ut lite kort på före och efter bilder på huset









                                         Vilken skillnad va?




         Sen är det tänk att det ska upp vita ovala blommlådor med:)









Här kommer lite kort från idag:)

 
                                     Lillan sjuk, men glad ändå

    William älskar sin gunga


 Var iväg och hämtade mössorna Åsa hade sytt. Fina va?









Imorn ska vi åka och kolla lite utomhus möbler. Det är skit svårt att hitta det vi vill ha. Har kollat nätet med hittar inget som passar. Nu ser jag dubbelt snart, får stänga ner och krypa ner i soffan istället:)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Karin

Va fint ni gör det =)

2009-06-12 @ 22:12:09
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: sara

Vad fina mössor hon fick ju!! Att du inte lägger upp en länk till Åsas blogg:) Kramis

2009-06-13 @ 23:44:38
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0