Hallå

Godmorgon!!!

Såg filmen ( Vi hade i allafall tur med vädret) igår, fy vilken dålig film. Har inte sett en bra film på jätte länge nu.
Vill se män som hatar kvinnor men har ju aldrig tid att gå iväg.
Det verkar som om det ska bli fint väder idag. Har dock inte kollat vädret så det kan ju ändras ganska fort har jag märkt.
Idag händer väl inte så mycket. Ska hämta William kl 11 som vanligt sen kanske vi går till nån lekpark om vädret håller i sig. Det är så synd att jag inte har körkort, då kunde jag åka vart jag ville med dom. Snyft;(

Medans jag sitter här med mitt kaffe så står Sara ute och damsugar bilen

Smyg tar ett kort:)

Här kommer lite bilder från gårdagen när William var i Degerfors



Och ett kort från när gubbarna jobbar. Högre en så går inte Micke upp;)

                            Jimmy knäpper byxorna:)

Lillfisan har badat nu på morgonen, inte lika uppskattat som vanligt, hon vart lite rädd idag.
Ska slänga i mig en till kopp innan det bär av till dagis.

/ Annelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt med, det går verkligen för fort med de små. Jag hoppas verkligen Ebba håller sej stilla ett tag till,annars blir det fullt upp!!

Vi ses väl imorgon på babycafét antar jag :)

2009-06-08 @ 11:09:33
Postat av: Micke



Nu kom jag in på bloggen på jobbet.. Ser riktigt bra ut gumman! Du är duktigt!



Puss puss

2009-06-08 @ 13:23:43
Postat av: Ewa-marie

Vi såg oxå vi hade iaf tur med vädret igår :) Hehe...och ja, vi tyckte precis som du. Dret film! Bra jobbat med bloggen förretsen...du får gärna förklara för mig hur man får bilder överst på sidan osv :) Mkt o lära sig...

Kramen

2009-06-08 @ 19:07:36
URL: http://kimimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0