Vilken rolig dag:)

Idag vart det inte alls som jag planera. Skulle gått ner till stan och handla lite sommarkläder, men när jag skulle hämta William på dagis så kände jag hur varmt det var, så jag tappa lusten att gå iväg.
Stannade hemma och satte istället på vattenspridaren så William fick fläkta av sig lite.

Vid tre drog jag och Farmor till nords och köpte golv till köket, kommer att bli sååå fint:) längtar tills det är klart. Våran snälla granne ( Wirre) passade William. Vi har bara en bilbarnstol till han och den var i Mickes bil.

Runt sex drog vi alla ner på Karlskoga festen, visste inte ens att det var idag, det är så när man är Mammaledig man har noll koll.
Kul var det iallafall, älskar när det blir oplanerat, det är oftast då det är kul. Satt på torget med Wirre och Daniel mfl, och alla barn. William och Minelle åkte karusell med. Sist han skulle åka vart han så rädd att han ville av, men nu gick det jätte bra.
Skulle gå ner till dalen, men det var så trångt så vi skippa det och gick till Max istället.

Nu sitter jag här med Isabelle i knät, hon sov igenom allt och vakna ungefär när vi skulle gå hem, så nu är hon lär hon inte sova:(

Micke och Daniel är kvar där nere och dricker öl, vi får se hur dom mår imorn, heheheh. Båda ska till jobbet.

Lite kort från idag
 


 

 
Man kan se lilla ebba i bakrunden
   







godnatt

/ Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0