Vill ha sommar jämt

Önskar att det kunde vara så här fint väder varje dag:). Är nog en sommar människa mer en nått annat. Hatar när det är kallt o ruggit. Trodde när jag fick barn att det skulle vara kul att åka pulka och leka i snön, men icke blir frusen efter 5 min och vill alltid gå in. Inga skidsemestrar här inte.

När Micke kom hem igår hade han med sig Jimmy ( Biffen) jätte mysigt att ha han här tycker jag. Imorse fick jag hjälp med barnen medans jag gick och handla lite mat. Vid ett sånt tillfälle önskar jag att jag hade körtkort, eller åtminstånde en cykel. Nu har dock Jimmy lovat att jag ska få låna en cykel. Måste köpa en men det har inte varit så högt på våran priolista:) Just nu går huset före allt.

Idag har Maria och hennes lilla tjej Davina varit här. Lilla söta Minelle var också här en stund, så skönt att barnen har varandra här på gatan, då behöver man inte gå till lekparken varje dag.


 


                                Minelle har fått konkurrens:)


                                        Mys!!!


                                 Sötaste Fanny!!

                                     Våra små trollungar!!

Vi hade det jätte mysigt. Åt en "sådär" god lunch. Vet inte vad som har hänt?!?, men jag hatar att laga mat nu för tiden. Jag som alltid gör veckomatlistor och lagar två riktiga mål om dagen. hmm det kommer nog tillbaka snart.
Sara, Ebba, Fanny och Hanna dök också upp en stund på kaffe, eller Sara dök snarare upp tre gånger idag;) Lilla fjärtsara:)

Nu sover våra änglar skönt i sina sängar och jag ska klippa min kära sambo. Sen blir det mys framför tv!!
orkar inte vara ute längre i solen. Ja just det!! Kom på en grej. Vi måste köpa SVARTA rullgrardiner till vårt och Williams sovrum. William har jätte svårt att somna på kvällarna. Just nu hänger vi upp filtar, ingen vacker syn kan jag säga.

/ Annelie

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh va söta William och Davina är på bilden:)

Ses imorgon...kram

2009-06-25 @ 20:19:23
Postat av: sara

tur att jag har körkort;) du får styra upp det snart min lilla fjärt;)

Hörs sen!!

2009-06-26 @ 11:34:47
URL: http://bigmamasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0