Virrepanna

Idag sket jag i alla måsten och drog ner till öppna, där var det livat som vanligt. William och Isabelle lekte som aldrig för. Hon tycker att det är jätte kul med alla barnen och dessa leksaker som är som nya för henne. Sara kom upp på en kaffe, skräll att vi ses:) Med sig hade hon sig sin stickning. Hon stickar för fulla muggar, kanske en ny affärsidè som växer fram:) Vi brukar allt spåna på nått man skulle kunna göra. Som både är kul och givande och framförallt nått som man kan känna pengar på. Vi kom till och med på en egen tidning man skulle lansera, hahahah. Märks det att vi inte har så mycket annat för oss på dagarna:)

Virrepanna som jag är så åkte jag upp till jobbet idag kl sex i tro om att jag skulle jobba. Efter en timme ringde en klocka i mitt huvud att hmm det var väldigt lungt för att vara avstängning??. Bad Jon att kolla upp hur jag jobbade och det visade sig att jag har tagit fel på en HEL vecka, Typikt. Vi som hade fixat barnvakt för att få ihop kvällen...

Igår när jag kom hem från jobbet fixade vi lite i trädgården sen gjorde vi en stor rensing inne av saker som skulle slängas. Fixade även till lillans rum där uppe som hon ska ha innan hon flyttar ner. Det vart jätte mysigt, ska ta kort så att ni får se. Sen såg vi en kass film med beonce, besatt hette den, urs fy blä... Bättre lyckat nästa gång.

Idag har jag fått hem ansökan om Isabelles dagisplats. Vet att det långt kvar, men känner att jag vill ha det klart. Ska skicka in för William med. Visste inte att man var tvungen att söka om Williams heltidgsplats med. Helt skumt system är det. Tänk om Isabelle får en plats på småbarn och William måste byta dagis för att det är fullt på storbarn, vilket det är nu, då blir jag vansinnig. Skulle aldrig ta bort William från sitt dagis och sina kompisar.

Imorn ska jag ner till körskolan och göra en pärm tänkte jag, gör det är William är på dagis och lillan sover, borde ju gå:) Eller allt går som man säger...

Hade tänkt att lägga upp lite kort men datorn segar sig.. gör det imorn istället. Nu ska jag göra lite prov på datorn innan det sista avsnittet på Hollywood fruar drar igång..
Men vad mycket det vart igår, idag imorn. Är inte så duktigt på att skriva bra som ni kanske har märkt:)


kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0