Nu händer det grejer här!

Igår var jag och William iväg på fotbollsträning. Hans kompisar Jaxon och Elliot var också med. Det var nog det roligaste jag har sett på länge. Dom tre var efter varandra hela tiden och gjorde inte alls som dom andra barnen:) Igentligen är det för barn födda 05 och 04, men yngre får vara med ändå. hahaha och man kan säga att det märktes. Så nu ska vi så ofta vi kan gå på träningen på Onsdagar. William tyckte det var super kul.








Idag har vi varit ute jätte mycket trots det ostadiga vädret. William och Minelle har lekt för fullt och Isabelle likaså. Sen har vi kört igång med altanbygget, eller grundarbetet är det som först måste göras. Ser ut som fan nu på trädgården, men bra kommer det att bli!


Här ska altanen vara. Det kommer att gå ut fyra meter åt detta håll


och tre meter åt detta håll. Man kommer att kunna gå ut direkt till altanen från dörren

Här kommer lite kort på mig som liten som min Moster har skickat till mig:)


Dom säger att Isabelle är lik mig här, men jag kan inte se det.


Jag om min älsta vän Sandra:)


snygg man var:) Min moster styla mig, hahah




Nu ska jag titta på The Vampire Diaries på datorn, jag har verkligen fastnat för det pogrammet.
Imorn är det Fredag och då ska vi ta en sväng till Max i stan och kolla läget, sen blir det kalas både på Lördag och Söndag. Själv ska jag nog jobba, får se om Micke ska gå med William, medans Isabelle får vara med Farmor kanske. Vi får se hur det blir.

Ha en trevlig kväll / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0