Onsdag

Idag har det varit fullt ös medvetslös här hemma. Micke drog tidigt till jobbet imorse (han var tvungen att hoppa in) och jag har slingat och klippt hela dagen, så nu är jag helt slut i kroppen. Som tur är har det varit folk här som har kunnat ta hand om mina vildingar till barn:) Min sista kund var Rosie. Hon har gått från mörk till blond och vi har tagit det stegvis, det vart iaf super fint:) Jaxon ochWilliam lekte också jätte bra. Vanligtvis brukar dom slåss och skratta om vartannat, men idag vart det nästan bara glada miner. Skönt att slippa tjata hela tiden och säga Nej nej nej.

Ikväll blir det nog film igen som alla andra kvällar nu för tiden. Eftersom vi håller på och små renoverar sovrummet så har vi flyttat ut till vardagsrummet. Och då är det speciellt mysigt att ligga i sängen och se på film:) Och även på morgonen när William vill se på bompa, då slipper vi gå upp:) Vi måste också köpa en ny tv till sovrummet, vi har fortfarande en sån där tjock sak som bara tar en massa onödig plats.

Min lilla skit unge vill fortfarande inte somna. Har spungit fram och tillbaka till henne nu i en timme. Hon sover endast en timme på dagen, så hon borde ju vara trött nu tycker man, men icke sa nicke.

Här kommer lite kort från veckan!




I Söndags var vi på "Riddar kalas" hos Julie som vart 4 år.
Det var verkligen super kul för alla barn.










Ebba och Fanny har också varit här och lekt. Sara är sjukt, så hon fick hålla sig långt borta:)






Lilla Minelle var ju också här såklart. Hon är vårt lilla extra barn:)

Isabelle har fortfarande inte somnat, så nu är Micke där inne och försöker få henne somna. Hoppas att hon somnar fort för nu vill jag se på film.

/A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0